Gratulerer til G2007 Haslum/Njård med en fantastisk sesong som seriemestre i nivå 2 (A) og 2. plass i nivå 1 (A).

Postet av Njård - Håndball den 2. Mai 2023

Guttene i G2007 sikret tittelen som seriemestre i a-sluttspillet for nivå 2 i Bækkelagshallen for over en uke siden etter en intens kamp hvor de startet med 5 imot, men kjempet seg gjennom, gikk til pause med uavgjort etter å ha kneppet inn de 5 målene, og til slutt vant med 3 mål.

På lørdag fulgte resten av laget opp og leverte en spennende kamp i et lokaloppgjør mot Øvrevoll Hosle hvor de spilte om 2. plassen i a-sluttspillet for nivå 1.  Haslum vant med 8 mål og kunne feire pallplassen.

Sammenslått lag

Denne sesongen har Haslum og Njård slått seg sammen og blitt et sammenslått lag. Sammen med et godt trenerteam i Sander Borthen og Stefán Stefánsson, støtteapparat og engasjerte foreldre har guttene funnet tonen på og utenfor banen. Dette har gitt god grobunn for å skape gode resultater.  Flere spillere har hatt en flott utvikling i løpet av sesongen og laget gleder seg over at det nå også synes på papiret at de er et av regionens sterkeste lag.

I løpet av sesongen har de også mistet spillere og stod etter nyttår uten målvakt.  Heldigvis har vi gode spillere i både Haslum og Njård G2008 som har hospitert opp i treninger og kamper. Støtteapparatet vil rette en stor takk for hjelpen de har fått utenfra.

Nå står Beachserien, Fredrikstad Cup, Beach-NM og Granollers for tur før laget tar en fortjent sommerferie for å lade opp til neste sesong.